کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316357 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دیتاسنترها حلقه مفقوده صنعتIT در کشور

دیتاسنتر

دیتاسنترها حلقه مفقوده صنعت آی تی در کشوراند و برای این که دولت به مشکلات عدیده‌ای چون ترافیک، آلودگی، بیکاری و… پایان دهد، چاره‌ای ندارد تا ارزش گذاری خود بر روی مسایل آی تی را در دولت آینده بیش‌تر کند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، فریدون قاسم زاده – مدیرعامل یک شرکت اینترنتی در هجدهمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) با بیان مطالب فوق اظهار کرد: متاسفانه در ضعیف‌ترین منطقه دنیا از نظر ضریب نفوذ و همچنین سرعت اینترنت یعنی خاورمیانه، سرعت دسترسی به اینترنت ۴ مگابیت در ثانیه است حال این که در کشور ما تنها یک و نیم میلیون نفر به اینترنت پرسرعت البته از نوع ۲۵۶ آن دسترسی دارند.

وی افزود: این موضوع و همچنین زیرساخت‌های کشور در زمینه‌های آی تی مشکلات فوق را به بار آورده است و دولت بعدی باید با روی آوردن به این مسائل مشکلات را با استفاده از راه‌حل‌های مبتنی بر آی تی بهبود بخشد. قاسم زاده با توضیح درباره پردازش ابری تصریح کرد: در دنیا و البته در کشورمان مشکلات دیتاسنتر بزرگترین ضعف تجارت، کارآفرینی و غیره است و با این توجه که دیتاسنترها نیز به دلیل استفاده از تکنولوژی‌ها و ابزارهای خاص جزو آلوده ترین تکنولوژی‌های دنیاست، روی آوردن به پردازش ابری اجتناب ناپذیر است.

وی اضافه کرد: کاربران اینترنت در دنیا به دو و نیم میلیارد نفر رسیده است و رشد انفجاری در این زمینه در حال وقوع است. طبق گزارش سیسکو تا سال ۲۰۰۶ میزان ۶۰ درصد پردازش دیتاسنترها به سمت کلود خواهد رفت و این موضوع در خاورمیانه به ۷۹ درصد خواهد رسید.

او در پایان با بیان این که کلود یک انفجار کارآفرینی است اظهار کرد: در پردازش ابری یک کارآفرین بدون این که متحمل هزینه‌های کمر شکن اولیه کسب و کار خود باشد کافی است تنها به میزان نیاز کسب و کارش هزینه دیتاسنتر بدهد و در ادامه کار و رشد اقتصادی این هزینه‌ها را زیاد کند. بنا بر این پردازش ابری می تواند در کارآفرینی نیز یک راه حل بزرگ در این زمینه باشد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 12441 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1391/09/22 تعداد مشاهده: 1548
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر